DARMOWA DOSTAWA OD 99ZŁ!

Regulamin

  • Postanowienia Ogólne

    1.1. Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów oraz korzystania z usług świadczonych przez sklep internetowy "NASOLODA" działający pod adresem https://nasoloda.pl.

    1.2. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach sklepu internetowego jest osoba fizyczna - MARIIA HOLOVCHUK adres korespondencyjny/siedziba - al. Jana Matejki 1850-333 Wrocław, PL, tel. +48884918160, e-mail -support@nasoloda.pl.

    1.3. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.

    1.4. Korzystanie ze sklepu internetowego oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

  • Zakładanie Konta Klienta

    2.1. Aby dokonywać zakupów w sklepie internetowym "NASOLODA", Klient musi - założyć konto na stronie nasoloda.pl albo złożyć zamówienie w zakładce "kup bez rejestracji", wypełniając wszystkie pola niezbędne do zorganizowania dostawy do użytkownika końcowego ze strony sprzedawcy.

    2.2. Podczas zakładania konta, Klient zobowiązany jest do podania swoich danych osobowych, które są niezbędne do realizacji zamówienia.

    2.3. Klient ma obowiązek dbać o poufność loginu oraz hasła do swojego konta i nie udostępniać tych danych osobom trzecim.

  • Zamówienia

    3.1. Składanie zamówień w sklepie internetowym "NASOLODA" odbywa się poprzez dodanie wybranych produktów do koszyka, a następnie postępowanie zgodnie z instrukcjami systemu zamawiania.

    3.2. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje potwierdzenie jego przyjęcia na podany przez niego adres e-mail.

    3.3. Produkty prezentowane w Sklepie internetowym "NASOLODA" nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży. Złożenie zamówienia to ofertę w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Klienta.

    3.4. W sklepie dostępne są 2 sposoby złożenia zamówienia:

    • Złożenie zamówienia z Konto klienta:

    1. Założyć konto na stronie Rejesrtacja
    2. Dodać produkty do koszyka
    3. Wypełnic formularz zamówienia (określ żądany sposób płatności i dostawy, dane do dostawy)
    4. Podsumowac zamówienie
    5. Złożyć zamówienie poprzez wybranie przycisku „Kupuję i płacę”

    • Złożenie zamówienia w zakładce "kup bez rejestracji":

    1. Dodać produkty do koszyka
    2. Wypełnic formularz zamówienia (określ żądany sposób płatności i dostawy, dane do dostawy)
    3. Wybrac zakładkę "kup bez rejestracji"
    4. Podsumowac zamówienie
    5. Złożyć zamówienie poprzez wybranie przycisku „Kupuję i płacę”

    3.5. Po naciśnięciu przycisku „Kupuję i płacę” Klient złozyl zamoweinie z obowiązkiem zapłaty.

    3.6. 
    Po złożeniu Zamówienia Klient otrzyma na adres poczty elektronicznej podany przy składaniu Zamówienia lub powiązany z Kontem klienta wiadomość zatytułowaną „Zamówienie”. E-mail ten stanowi przyjęcie oferty Klienta. W momencie poinformowania Klienta o przyjęciu złożonej przez niego oferty, następuje zawarcie Umowy sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem.

  • Ceny i Płatności

    4.1. Wszystkie ceny produktów w sklepie internetowym "NASOLODA" są cenami brutto, podane w złotych polskich (PLN).

    4.2. Klient ma możliwość wyboru sposobu płatności spośród dostępnych opcji podanych na stronie sklepu - więcej szczegółów w sekcji Sposoby platnosci.

    4.3. Zamówienie zostanie zrealizowane po dokonaniu pełnej płatności za produkty oraz koszty dostawy, chyba że strony postanowią inaczej.

    4.4. Dostępne formy płatności:

    300x203-b-bank.png
    4.5. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A..

    1000x51-bankpay.png

    4.6. Cena Produktu przed dodaniem do Koszyka nie zawiera kosztów przesyłki.

  • Dostawa

    5.1. Koszty oraz terminy dostawy są określone w zakładce Dostawa na stronie sklepu internetowego "NASOLODA".

    5.2. Sklep NASOLODA dokłada wszelkich starań, aby zamówienia były dostarczane terminowo i zgodnie z wybranym przez Klienta sposobem dostawy.

    5.3. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

    5.4. Cena Produktu przed dodaniem do Koszyka nie zawiera kosztów przesyłki.

  • Zwroty i Reklamacje

    6.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni. Więcej szczegółów można znaleźć w Zwroty i reklamacje.

    6.2. W przypadku otrzymania wadliwego produktu lub produktu niezgodnego z zamówieniem, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.

    6.3. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

    6.4. Warunki zwrotów oraz procedury reklamacyjne są szczegółowo opisane na stronie Zwroty i reklamacje sklepu internetowego "NASOLODA".

  • Prawa Autorskie i Własność Intelektualna

    7.1. Wszelkie prawa autorskie oraz prawa własności intelektualnej do treści zamieszczonych na stronie sklepu internetowego "NASOLODA", w tym zdjęć, opisów produktów itp., należą do właściciela sklepu, właścicielem sklepu jest osoba fizyczna - MARIIA HOLOVCHUK adres korespondencyjny/siedziba - al. Jana Matejki 1850-333 Wrocław, PL, tel. +48884918160, e-mail -support@nasoloda.pl.

    7.2. Wykorzystywanie, kopiowanie lub rozpowszechnianie materiałów ze strony sklepu bez zgody właściciela jest zabronione.

  • Postanowienia Końcowe

    8.1. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z chwilą opublikowania na stronie sklepu internetowego "NASOLODA".

    8.2. Wszelkie spory wynikłe z niniejszego regulaminu będą rozstrzygane przez właściwe sądy na podstawie obowiązującego prawa polskiego.

    8.3. Zakazuje się Klientowi dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

    8.4. W celu wysłania drogą elektroniczną ankiet badających satysfakcję klientów z dokonanych zakupów w sklepie w ramach programu "Zaufane Opinie", Klient, który złożył zamówienie, wyraża zgodę na przekazanie danych osobowych, w tym adresu e-mail oraz informacji o dokonanym zakupie w sklepie NASOLODA, spółce Ceneo Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 182 oraz ich przetwarzanie przez Ceneo.

    8.5. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, za pośrednictwem, którego Sprzedawca świadczy własna działalność elektroniczne:

  • Komputer lub inne urządzenie umożliwiające korzystanie ze Sklepu
  • Dostęp do sieci Internet
  • Dostęp do poczty elektronicznej (e-mail)
  • Odpowiednie oprogramowanie w postaci przeglądarki internetowej